fredag 31 augusti 2018

Huvudvärk och trött



Nu är jag både trött och har väldigt ont i mitt lilla huvud. Dock har jag ridit två pass på Cillahästen för Cricco Åkerberg som håller kurs i vårt stall denna helgen. Jag hade verkligen sett fram emot detta men det kom av sig lite då Cillahästen markerade på vänster fram. Dock beslutade jag mig att rida idag och hoppades på det bästa då hon fick behandling i onsdags. 

Det var en pigg liten häst. Första passet idag var jag okoncentrerad och kände mig lite stressad. Inte alls skoj. Det gick inte alls bra 😏. Visst några steg kändes hon ok men annars var det mestadels flängandes runt och jag hade ingen koll alls. Andra passet bestämde jag mig för att andas och bara ta det lugnt. Andas djupa andetag och försöka fokusera på uppgiften. Det gick betydligt bättre. Cillahästen kändes riktigt fin och det kändes riktigt bra. 

Så nu hoppas vi att huvudvärken släpper till imorgon och det får lika bra som sista passet idag 😊

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar