söndag 26 augusti 2018

Om tre år är det Haflinger EM 🤔😂



Nu är Hadlinger EM slut för denna gången. Sverige skickade ett antal ryttare och hästar till Österrike för att tävla. De hade kvalat sig genom att tävla hemma i Sverige och sen så fick dom en plats i EM. Nu är nästa EM om tre år. Då är jag 46 år, Cillahästen är då 11 år och hon går förhoppningsvis att lasta 😂😉 och jag har förhoppningsvis varit ute på en del tävlingar och ja, varför inte? Man ska väl satsa stort och hoppas på det bästa? Så varför inte försöka nå kriterierna för att komma med på EM om tre år??? 

Skämt å sido, jag vet att jag aldrig skulle göra en sån sak, men varför inte försöka att rida dom program, de klasser för att kunna kvala till EM? Bara för att de om man skulle hållit måttet? Även om det ”bara” är på en pay and ride så hade det varit kul. 

Vi får väl klura lite på detta Cillahästen och jag 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar