torsdag 16 augusti 2018

Shopping



Idag var det Grand Opening av Lager 157 ute i Viared. Jag och barnen skulle åka dit. Tänkte först att vi skulle vara där redan kl 15 då dom öppnade men då det inte riktigt stämde med allting annat så fick det bli lite senare. Vi kom ca 45 minuter efter själva öppningen.  När vi kom körandes så såg hagalet folk. Det var en jättelång kö och bara jag såg kön fick jag lite smått panik. Jag började svettas 😉 och insåg att detta kommer jag inte orka. Jag totalvägrar att stå i en lång kö för att komma in i en affär! Så vi åkte bara förbi och till Hööks. Fick lite beslutsångest när jag var där inne så jag beslutade mig för att handla på nätet. Sagt och gjort. Cillahästen har nu fått en ny fin grimma och ett fint grimskaft som matchar den fina grimma. Sen fick hon två par vita fina boots med ludd och ett par svarta. Inser ju att hon måste ha fina bak också och inte bara fram 😉 MEN så onödigt! Detta var absolut inget hon behövde men det kändes lite skönt att få shoppa några nya fina saker till Cillahästen 😁 så nu ska jag ”bara” ha några fina benlindor till henne när Cricco kommer så jag också kan vara fin 😉😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar