söndag 12 augusti 2018

Trött men nöjd



Nu är jag såååå trött så ögonen går lite i kors 😴😴Men jag är så nöjd med min dag även om jag egentligen inte har gjort så mycket. Jag har faktiskt städat och inte bara ”dragit över det” utan städat ordentligt! Så nu kära vänner ska jag försöka hålla denna ordning. Jag ska varje dag gå igenom det stökiga för då blir det aldrig stökigt på riktigt och då är det lättare att hålla ordning. Smart va😉?

Jag ska även försöka städa lite i sadelkammaren, på min plats och faktiskt gå igenom saker och ting och se vad jag behöver ha kvar och vad som ska slängas och säljas. För jag tror helt ärligt inte att jag behöver ha allting jag har till Cillahästen. 

Så nu ska det röjas och städas 😁och få lite ordning och reda 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar