torsdag 16 augusti 2018

Träning



Idag hade vi träning i stallet. Det var så skoj för det kändes faktiskt trots allt väldigt bra. Jag har ju varit nere i en liten svacka och tyckt saker och ting inte riktigt fungerat men igår och idag så har det faktiskt känts som om något hänt. Jag vet inte vad men något har hänt. Kanske att jag tagit det lite lugnt med min prestationsångest eller jag vet inte. Hela Cillahästen känns lugnare och det känns som om vi, i och för sig bara två pass nu, har kommit lite framåt.

Idag kändes hon riktigt fin. Hon sökte sig fint neråt och jag fick till riktigt fina steg i traven. Så nu är det bara att fortsätta med det arbetet vi gör nu men också viktigt att tänka på varierad träning ☺️så man inte tar sig vatten överhuvudet och bara mal på. 

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar