söndag 17 februari 2013

Dressyrtävling!!!



Hela helgen har gått i hästenstecken. Idag var jag på en dressyrtävling och tittade på Myran, min fantastiskt duktiga tränare. Hon startade i två olika klasser i dressyr. En LB och en LA...Jag missade tyvärr LB ritten, eftersom jag var för trött att gå upp så tidigt, men LA ritten såg jag. Så fantastiskt duktig Myran var. Hon red jättebra och hennes häst Decibel så jättefin ut. OCH det bästa av allt så fick hon priser i båda klasserna. Det var i och för sig Clear Round, men hon lyckades samla ihop bäst poäng av alla med sin LB ritt, vilket innebar att hon fick ett "extra" pris. Så duktig och så inspirerad jag blev. Jag kanske ska tänka om när det gäller Jet? Jag kanske ska försöka att få igång henne och lägga ner lite energi så att hon får muskler och kondition och kanske starta i några klasser på Tokarp? Jag blev i allafall grymt imponerad av Myran och jag blev även väldigt inspirerad och jag tyckte att hon var superduktig. Jag hoppas att jag någon gång under min min ridkarriär blir lika duktig som henne!

Decibel
 

1 kommentar: