fredag 8 februari 2013



 
Jag vet att jag har skrivit det tidigare, men nu har jag ÄNTLIGEN fattat ett BESLUT...Det känns faktiskt väldigt bra i mig och jag tror inte att jag kommer ångra mig och skulle jag mot all förmoda ångra mig så får jag göra något åt det. Men igår hittade jag Påskmust!!! i affären och vad lycklig jag blev. Jag älskar verkligen tre saker, onyttiga saker och det är Julmust, Påskmust och semlor...Semlor är nog mer en fixering, för jag brukar bara äta så där två-tre stycken under hela säsongen...Men Julmust och Påskmust kan jag dricka hur mycket som helst. Idag ska jag faktiskt unna mig en semla tillsammans med barnen innan det bär iväg till lite glitter och glamor...Melodifestivalens genrep med en kompis och hennes barn. Sen blir det övernattning hos kusinvitamin och kalas imorgon =) Super trevlig helg kommer det blir. Kram från mig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar