lördag 2 februari 2013

Nu har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur, eller rättade sagt tiden att sitta ner och kolla igenom och redigera och göra i ordning fotona från förra helgen. Tänkte att jag lägger dem på posten imorgon. Hoppas familjen blir nöjd =) En sak jag har funderat på är hur bilderna blir, efter att jag har redigerat dem och när familjerna framkallar sina bilder. Blir det bra bilder eller hur blir dom? Vore jätte intressant att veta. Jag framkallar väldigt lite bilder, nästan inga nu för tiden. En gång för flera år sedan hade jag ett sommarprojekt att framkalla alla bilder och sätta in i olika album till barnen...Det gick väl så där. Jag började och nu har jag massa kort liggandes som bara väntar på att bli insatta i ett album. Kanske ska ta tag i det igen?!?! När jag får tid ska jag renovera uppe och göra ett fint kollage på en vägg med fina ramar och kort på barnen och på familjen. Men det kan ju ta ett tag innan jag får tid till det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar