tisdag 5 februari 2013

STRESS!!!!

Källa: Här
 
Igår fick Jim ett jobb...han har ju varit arbetslös ett tag nu, eller mellan två jobb som det också så fint heter =) Men förra veckan blev han erbjuden att komma tillbaka till sitt gamla jobb, men han skulle även kolla med sitt gamlagamla jobb. Och på måndagen pratade han med dem på sitt gamlagamla jobb och dom behövde folk och han börjar jobba på ONSDAG!!! Gissa om jag känner mig lite små stressad. Nu måste jag helt plötsligt anpassa mina tider efter barnens hämtning och lämning och efter Jims arbetstider. Hur ska detta gå. Har ju faktiskt vant mig vid att INTE hämta barn och INTE passa några tider utan jobba lite som jag vill... Men så är det. Nu är det nya tider hemma hos oss, men också mer stress för mig. Så nu får jag sluta rädda världen på heltid utan kanske bara göra det efter barnens tider. Tror ni att det kommer att gå? Hoppas i allafall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar