söndag 10 februari 2013

Vänskap!


                                              Bilden hittade jag Här
 
Jag måste bara berätta att jag har många ytliga vänner, många som jag kanske kan hälsa på om jag ser dem, några pratar jag mer med några pratar jag mindre med. Några delar jag saker med, några pratar jag bara hästar med och andra pratar jag bara barn med. En del vänner kanske jag dömde för fort innan jag verkligen lärde känna dem för att sen tycka att de är fantastiska människor. Jag har en vän, ja, jag kallar henne faktiskt det, även om vi kanske inte träffas så ofta, inte pratar så mycket, men som jag tycker väldigt mycket om. Hon är rolig, lite galen och fantastiskt snäll. Hon heter Ann-Therese och hon tycker om att göra galna saker. Vi lärde känna varandra genom att vi red i samma hoppgrupp för några år sedan. Jag tyckte att hon var helt fantastisk. Hon hoppade allt, var aldrig rädd, eller rättade sagt visade det inte för oss andra, medans jag hela tiden var livrädd och visade det...Hon sprang Göteborgsvarvet med mig, hon vågar saker som jag verkligen inte skulle våga. OCH när jag fick reda på att hon skulle rida Mongolian Derby 2014 blev hon faktiskt min IDOL också. Jag skulle faktiskt vilja vara lite mer som henne, våga saker och ting fast jag egentligen är livrädd. Bara köra på och göra galna saker. Hon är egentligen mycket som jag inte är, men som jag skulle vilja vara. Det kanske är därför jag tycker om henne så mycket?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar