fredag 8 februari 2013

Götebortsvarvet...

Idag var det dax för lite intervall träning i lätt snöfall, men jättefint väder. Jag tränade på min crosstrainer häromdagen och det gick jättebra. Men idag när jag skulle ut och träna intervallträning gick det jättedåligt. Jag hade i och för sig bra tempo i intervallerna, men sista kilometern jag skulle springa hem i lätt löpning gick segt och mina ben orkade inte och jag fick gå. Inte bra. Hur ska jag orka springa 2,1 mil??? Alltså måste jag faktistk ut och springa mer och inte bara simma och träna på min crosstrainer. Men jag lyckades i allafall i min intervall träning idag springa 4 km...Inte illa =) Så nästa helg ska jag faktiskt försöka springa 5 km utan att stanna en enda gång och i ett bra tempo, vilket innebär att jag måste ut och springa MER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar