torsdag 29 augusti 2013

Ingen bra vecka....

Usch och fy.... Jag hoppas verkligen att denna veckan snart är över. Det har inte varit någon bra vecka på många olika sätt. Jag har haft ont i mitt ben, men börjar förhoppningsvis bli bättre, men vissa rörelser och vissa andra saker jag gör med benet gör jätteont. Igår red jag en sväng i paddocken med Jet. Bra eller dåligt beslut vet jag inte riktigt om det var. Men hon gick jättebra. Lyssnade och arbetade på bra. MEN när jag satt av och idag hade jag ONT!!!! Så nu ska jag inte träna imorgon i min dressyrspecial. Sen tycker jag att jag varit väldigt trött hela denna veckan. Fattar inte varför.... Men imorgon är det helg och på lördag ska jag fotografera. Ska bli superskoj .... Men som vanligt är helgen full av aktivitet. Som sagt var imorgon blir det ingen ridning men jag ska kolla till Jet och Trym och sen på lördag fotografering och på söndag longera Jet för att sedan åka på fotbollsmatch och simskola på söndagen. Frågan är när ja ska hinna vila och ta igen all min förlorade sömn?

Idag bestämde vi oss dessutom för att inte gå på en skolgrej med Felicias klass, vilket också innebar att jag fick lite dåligt samvete. Men får ta igen det nästa gång och aldrig mer missa något i hennes skola. Men jag orkade bara inte!!!! Det har varit träningar, möte en kväll, fixa i stallet, haft ont, fixa hemma osv osv, så idag var jag bara inte på humör att träffa och vara social med massa andra föräldrar jag dessutom inte känner. Dålig förälder? Ja kanske....dessutom fick jag ännu mer dåligt samvete när Felicia hade sagt till sin mormor att hon trivdes i skolan men saknade någon riktig kompis i skolan... Så med den informationen kanske vi skulle ha gått. Men vi får engagera oss nästa vecka instället och Felicia får bjuda hem någon kompis till helgen. För visst hoppas jag att hon hittar någon riktigt bra kompis på skolan. Men det har bara gått en vecka och att vi inte var på denna aktiviteten hoppas jag inte innebär att hon missar chansen att få en bra kompis i skolan....men som vanligt går mitt mammahjärta igång och börjar oroa mig för saker och ting....kanske borde sluta med det? Nåja så har min vecka varit. Hur har eran vecka varit???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar