söndag 10 november 2013

Idag var jag uppe tidigt. Släppte ut hästarna för att fixa stallet. Det var faktiskt lite mysigt att komma upp och hästarna tittar på en och bara väntar på att få komma ut och äta lite hö. Sen skulle jag försöka få in hästarna igen. Trym skulle få stå inne för han hade gjort sönder sitt regntäcke och var rätt blöt. Jet och jag skulle ut och rida med en kompis. Det var mysigt. Vi red den rundan jag "hittade" då jag red vilse och den tog 1½ timme ca. Riktigt skönt var det. Jet trampade på bra och skötte sig riktigt bra =)

Imorgon blir det longering tänkte jag eftersom jag kommer åka upp sent. Sen hoppas jag att det blir ridning på onsdag och fredag. På fredag ska jag rida för Elin. Ska bli så skoj =) Ska faktiskt rida i manegen på onsdag för att arbeta lite på det vi arbetade med förra gången vi tränade.

Det positiva denna veckan är att Jet har gått lördag och söndag. Måndag longering, onsdag i manegen och fredag samt helgen. Så nu får hon arbeta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar