torsdag 14 november 2013

I know.....

Jag vet att jag skrivit det flera tusen gånger innan, men jag funderar ärligt talat på att byta jobb. Jag sökte ju ett jobb på ett annat socialkontor i våran stad, men drog mig ur. Men nu har jag börjat fundera på om jag ska göra något HELT annat. Det finns en tjänst ute som behandlingssekreterare, inte för att jag vet vad det är, men det är på ett behandlingshem i alla fall och kanske kanske borde testa det? Vet ju inte riktigt vad jag vill med livet. Jag kände idag att jag inte kan gå kvar i samma fotspår hela mitt liv och bara vara halvnöjd och halvmissnöjd. Så varför inte söka och kanske testa något nytt. Jag menar socialtjänsten finns ju alltid kvar.

Saken är ju den att jag har ju den senaste tiden inte känt mig helt nöjd med min situation och jag tycker verkligen inte hundra om mina kollegor. Tycker dom är lite jobbiga och vissa mer än andra. Så det kanske är dags att göra något åt saken? Så har någon något roligt jobb till mig där ute så säg bara till =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar