lördag 1 september 2018

Så trött



Nu är jag hemkommen från stallet och avslutet av kursen vi haft. Jag har, som jag skrev igår, varit med på en tvådagars kurs för Cricco Åkerberg. En riktigt bra tränare men som jag är lite rädd för. Så första passet, kanske skrev det igår, gick inte alls bra. Jag var stressad, nervös och lite rädd för Cricco. Men pass två gick superbra och dagens pass gick helt ok. Inte bra men inte dåligt heller 😏sen så är jag ju också min största kritiker så man kanske inte ska lyssna helt på mig. 

Det är roligt att träna för Cricco men det är jobbigt och svårt. Det är så lärorikt samtidigt som jag funderar på vad jag gör där och varför jag är med 🧐 ibland kan jag känna att det kanske räcker att träna för Anna-Carin/Therese och Tina L. För när jag ser de andra rida så känns det som det är sååå mycket längre ”fram” än vad jag är, både med utbildning av häst och ryttare. Det känns som om jag är nybörjare och att jag inte kan något. 

Nåja, det är väl bara att träna vidare och försöka hitta de där knapparna som jag behöver för att få till det där med Cillahästen. 

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar