onsdag 26 september 2018

Funderar 🤔



Efter dagens upplevelse som jag faktiskt tyckte var sååå rolig så har jag funderat fram och tillbaka. Jag känner mig väldigt vilsen och väldigt velig när det fäller Cillahästen. Jag tycker jättemycket om henne och jag vill verkligen utvecklas tillsammans med henne men frågan är om hon verkligen är rätt häst för mig trots allt 🤔jag kanske ska ha en annan häst. En häst som jag faktiskt kan åka på träningar med, en häst som jag kan ut och tävla lite med och en häst som är utbildad 🤔

Samtidigt finns det något inom mig som säger att vi kommer klara detta. Vi kommer lösa detta och vi kommer nå dit vi vill. Men frågan är väl om jag har tålamod till det? Jag är ju tyvärr inte direkt känd för att ha tålamod 🙄men jag är känd för att vara envis 😉 så frågan är om min envishet vinner? Ska jag visa alla som sagt att vi inte fixar det elle ska jag bara inse att vi faktiskt inte fixar det? 

Jag vet faktiskt inte. Jag har ju varit och spått mig vid ett tillfälle och den spådamen sa ju att jag skulle sälja min häst och det sitter väl där någonstans i bakhuvudet. Jag kanske kanske ska sälja och köpa något lugnare samtidigt som jag känner att vi har en trygghet och ett band till varandra. Jag vet helt enkelt inte 🤔😩men som jag skrev tidigare så ska jag fortsätta ta lektioner för det var såååå roligt! Jag har verkligen saknat det!

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar