lördag 22 september 2018

Helsingborg



Idag insåg jag hur skönt det var att vara ledig på helgerna 😁visst jag har tagit semester men idag kändes det lite som om jag jobbade på ett normalt jobb och inte behövde jobba helg. Så vem vet jag kanske ska börja fundera på vad jag ska göra när jag blir stor 😉 För ibland kan jag bli lite trött på att jobba varannan helg för varje helg blir så uppbokade och man kan verkligen inte göra något. Även om jag jobbar hemifrån så kan jag inte boka upp mig på massa saker och åka iväg. Så vem vet jag kanske ska hitta ett vanligt jobb med vanliga tider 🤔

Nåja, idag for vi till Helsingborg och tittade på fröken F’s enda lopp för dagen och sen gjorde vi Helsingborg by night. Eller kväll kanske man ska säga. Riktigt mysig stad. Så nästa sommar blir det att semestra i Skåne 😁

Fröken F simmade bra idag. Hon simmade några hundradelar under sin starttid men det positiva var att det såg starkt ut. Nu behöver hon bara förstå att hon ska fortsätta kämpa och simma dom här distanserna för  det är trots allt dessa distanser som hon är starkast på. Men det är inte lätt att prata med en trotsig och sur tonåring 🙄 nu håller vi tummarna att det går lika bra imorgon som det gick idag. Imorgon ska vi dessutom åka över en sväng till Helsingör och äta danska wienerbröd 😋medan vi väntar på att fröken F ska simma sin sista gren för att sen kunna åka hem ☺️

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar