söndag 23 september 2018

Inte illa 😁😉


Inte illa för att vara på simtävling 😉 Skämt å sido. Idag har vi gått lite och det har faktiskt varit skönt för kroppen att inte bara sitta stilla. Mellan fröken F’s lopp så tog vi oss en tur över till Helsingør. En liten mysig stad men vi gick mest i stadskärnan och kollade lite. Tyvärr fanns det inte så mycket att göra då det var söndag men ändå. Det kändes som man bara skulle åka över när man ändå var i Helsingborg.

Jag köpte den obligatoriska tobleronen som jag köper när jag åker Danmarksfärjan. Kanske dumt med tanke på att jag ska sluta med godis och annat dumt på måndag men kan äta massor idag 😁 Inte så smart med tanke på att jag gör så en del söndagar när jag bestämt mig för att börja ett nyttigare liv på måndagen och sen börjar jag inget nyttigt liv på måndagen. Kanske därför jag går upp i vikt 🤔

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar