torsdag 20 september 2018

På måndag smäller det🙄😂😱🙈

På måndag måste jag börjar ta tag i mitt liv! Jag kan inte ha det så här att jag bara äter och äter och blir tjockare och tjockare 🙄 Jag förstår inte hur svårt det kan vara att bara ta sig i kragen och skärpa till sig och äta nyttigt, motionera och ta bort allt som är onyttigt! Fast det är ju det onyttiga som är gott 🙄och just nu har jag hamnat i en fälla där jag gärna äter onyttigt, godis, kakor och annat onyttigt. MEN på måndag och fram tills jul är det slut på allt vad godis och socker heter! Jag menar jsg tränar ju och tror att min träning kommer ge bättre resultat om jag slutar äts onyttigt utan äter nyttigt i stället och fokuserar på det jag ska fokusera på! Nå mina mål med min träning! Springa fortare och orka längre sträckor! Då kan jag inte släpa på massa kilon som inte ska vara där!

Så efter min lilla helg k Helsingborg med god mat och annat så är det skärpning och åter skärpning fram till jul!!!!

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar