torsdag 13 september 2018

Saknar sommaren ☀️



Nu är det höst på riktigt! Och jag saknar sommaren. Visst hösten är fin. Men jag saknar värmen och jag saknar att inte behöva ha på mig tusen kläder för att inte frysa. Jag saknar att kunna gå ut i bara kortärmad tröja och jag saknar alla härliga dagar då man satt ute och åt. Men visst alla årstider ha sin charm. 

Idag var det dock en fin höstdag med sol och lite blåst. Och Cillahästen och jag tog oss en tur ut. Så härligt. Men ändå. Jag satt och funderade på när eller om det skulle börja regna då himlen såg lite grå ut på vissa ställen och vi fick sicksacka oss mellan vattenpölarna i skogen. Så, nja, jag vet inte om jag tucker en ruggig och retning årstid egentligen är så fin 😉🧐

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar