onsdag 19 september 2018

It’s my birthday 🎈



Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag🎈Men egentligen spelar det ju ingen roll. Jag menar det är ju som vilken dag som helst egentligen. Men jag har blivit ett år äldre och ettår visare och jag blir mer och mer bestämd över vad jag vill och inte vill tror jag i allafall🤔

Egentligen tror jag att jag skulle vilja bli ordentligt firad varje födelsedag samtidigt som jag inte tycker om uppmärksamheten som det innebär. Jag skulle egentligen vilja att min lilla familj förstod vikten av fira och uppmärksamma någons födelsedag men min familj tycker inte det är så viktigt. Lite synd tycker jag men jag är trots allt nöjd med min födelsedag. Även fast jag har lite dåligt samvete över att in ha gått på föräldramötet idag för jag firade mig lite med min familj.

Så ett år äldre ett år visare och ett år närmare pensionen 😂

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar