lördag 10 mars 2018

Besvikelse

Igår när jag satt och slötittade på TV, vilket jag gör väldigt sällan. Men när jag satt där och tittade så blev jag faktiskt lite glad. Jag såg att en film som jag faktiskt tycker om skulle gå på TV:n så jag satt kvar i soffa fast jag var lite trött. Men vilken besvikelse! Det var den nya versionen at Point Break! Jag fattade inte först att det var den nya versionen av Point Break utan satt där och funderade över om jag verkligen inte fattade eller om jag hade missat början varje gång eller om jag hade så dåligt minne. Sen när jag inte kände igen någon skådespelare så insåg jag att det var den nya versionen och jag blev såååå besviken för det var ju inte den jag ville se. Den var säkert bra men originalet var och är betydligt bättre och jag lovade mig själv att jag inte skulle se den nya versionen när jag hörde om den. Så igår gick jag och la mig lite besviken så idag ska jag nog se den ”riktiga” versionen :)


Nu ska jag däremot åka till stallet och öva på LD:3 och hoppas att jag kommer ihåg programmet :)

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar