fredag 30 mars 2018

Min framtid

Idag hade vi löshoppning i stallet. Lite kul att göra något tillsammans och jag fick även chansen att fotografera lilla Cillahästen :) vilket var väldigt skoj. Givetvis blev det en hel del kort på alla små och stora hästar som var med. Och när jag stod där och fotograferade och när jag kom hem och kollade igenom mina kort så insåg jag, igen, hur otroligt skoj det är att fotografera, att föreviga något. Att fånga just det ögonblicket och det finns kvar för alltid. Så i veckan som kommer ska jag kolla runt hur man startar företag och försöka få kunder och få en marknadsföring för att kunna arbeta lite mer med min fotografering. Så om ni känner någon eller vet någon som vill bli fotograferad hör gärna av er :)



Kram och puss från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar