fredag 9 mars 2018

Kärlek



Jag måste säga det igen.... så mycket kärlek som denna lilla (eller egentligen inte så liten ;) ) varelser ger mig varje dag. Visst det är mycket upp och ner i vår ridning men just nu känns det som om det flyter på. Vi har en tanke och idé med vår ridning och jag försöker verkligen variera min ridning så att jag får en hållbar liten häst. Det mest positiva just nu är att vi faktiskt galopperar varje pass. Minst en galoppfattning/pass och det är jag nöjd med. Kanske ska göra fler per pass och det får jag planera in. Men jag gör det i allafall och vi löser det. Eller vi måste lära oss styra lite också ;) men jag är så glad över att jag behöll henne. Även om jag fortfarande kan känna lite osäkerhet i vissa situationer så känns det som om det hålet vi var i innan inte är så djupt och det finns en ljusglimt och en förhoppning om att vi kommer lösa det mesta vi gör tillsammans.

Jag är så glad och tacksam över att jag behöll henne och trotsade alla som sa att jag skulle sälja henne. För snart ska vi debutera i dressyr och snart kanske vi kan börja planeta våran tävlingskarriär ;)

Kram och puss från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar