lördag 3 mars 2018

Såååå trött

Nu är jag sååå trött att jag tror jag ska somna direkt jag lägger huvudet på kudden. Idag har jag stressat runt som en galning, eller kanske inte stressat runt men jag fick upp tidigt för att Eric skulle på tävling. Han simmade bara på förmiddagen men sen var det bara att stressa hem för att städa och fixa till kalaset vi skulle ha senare på eftermiddagen. Ingen vila och ingen ro ;) men nu är kalaset slut och jag är sååå trött. Tyvärr blir det ingen ro imorgon heller. Jag ska upp tidigt imorgon också och så ska jag släppa ut hästar och träna med Cillahästen för att sen åka hem och åka på tävling igen med Eric. Ingen vila alls denna helg. Men jag får försöka att ta igen min sömn på måndag kanske.... vi får se. Eller när jag är död ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar