torsdag 29 mars 2018

Nu vill jag ha vår



Igår var det strålande sol, gnistrande snö och några minusgrader när jag åkte upp till stallet. Eftersom det trots allt var fint väder fick det bli en tur ut i det härliga vädret tillsammans med en kompis som står i ett annat stall. MEN bilden som jag tog igår hade lila gärna kunnat vara en bild från i vintras, december, eller början av januari. MEN det är det inte. Den yoga igår den 28 mars 2018! Nu är jag såååå trött på snön och på kylan och vill ha vår! Det känns som om våren ALDRIG kommer att komma! Visst man kan se det positiva med att det är sen vår. Men tyvärr kan jag just nu inte se det överhuvudtaget. Kylan verkar hålla i sig och jag får väl fortsätta att frysa och ha massornas kläder på mig....

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar