lördag 31 mars 2018

GLAD PÅSK


Nu är jag såååå trött så jag skulle nog kunna somna när som helst ;) Jag fick av någon outgrundlig anledning för mig att erbjuda mig att släppa ut hästarna idag. Ibland känner jag att jag kanske bara ska vara tyst ;) Men hästarna kom ut och jag fock tränat på morgonen, en kall morgon men ändå. Eftersom jag faktiskt var uppe tidigt så fick jag gjort allt jag skulle. Stallet fixat, hästen blev motionerad och tårtan blev fixad utan massa stress. Dock blev den inte riktigt så som jag hade tänkt mig, men allting gick som det skulle. Jag måste verkligen träna på att göra FINA tårtor. Det positiva är dock att allting, innehållet blev superbra, men utseendet skulle kunna ha varit finare. Men men det är bara att öva och öva :) 

Så nu ska vi ägna en kväll åt att äta massor och bli socker höga för att på tisdag helt sluta med godis och annat socker som finns överallt ;) ja, jag vet jag har sagt det innan men nu ska det ske på allvar! 


Kram och puss från mig och en riktigt GLAD PÅSK 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar