torsdag 11 oktober 2018

Älskar hösten🍁🍂🍄



Egentligen tycker jag att alla årstider är fantastiska men på något sätt så är hösten ändå lite bättre än alla andra årstider. Förutom att jag fyller år under hösten 😉 så är det rätt fantastiskt med alla dessa färger.  

Idag var det en sån där fantastisk dag med massor av sol, värme och alla dessa färger. Jag njöt för en gång skull när jag var ute och sprang medan barnen tränade. Jag tycker ofta att det är väldigt tråkigt att springa. Jag har kommit in i ett mod nu där jag tycker bättre om att äta och inte göra så mycket än att springa och träna. Men jag har gjort en planering på min träning, eftersom jag älskar att planera med listor och annat så gjorde jag ett träningsschema fram till maj 2019. Skulle börjat förra veckan men struntade helt enkelt i det för det var tråkigt men denna veckan har jag följt det! Så jag är så glad över det och idag kändes mina 5 km helt ok. Och fint väder, fina färger och lite värme är ju inte fel 😉

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar