lördag 20 oktober 2018

Sova middag 🤔



Undra om det är ok att gå och lägga sig lite och sova middag? Det skulle vara så skönt om jag fick göra det 😁 Jag var uppe lite för sent igår och gick upp lite för tidigt idag. Jag hade utsläpp, vilket innebär att jag ska vara i stallet hyfsat tidigt. För alla hästarna är hungriga och vill ha sin mat 😉och sen vill dom ju gärna gå ut. Jag har egentligen igen emot att ha utsläpp eller insläpp men jag blev lite trött nu. Dessutom passade jag på att rida på morgonen vilket inte gick så bra. Jag vet inte riktigt vad jag för för fel 🤔men imorgon kommer Tina och hjälper mig lite. Jag sa ju till min medryttare att ta tag i sin träning och samtidigt gör jag inte det! Så nu ska det bli skärpning på många håll och jag ska försöka ta tag i min träning med Cillahästen, följa mott andra träningsschema och blir en bättre människa 😉😁Men jag börjar med detta på måndag 😁

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar