måndag 8 oktober 2018

Nu är vi på gång...



Idag satt jag på Cillahästen. Det kändes lite skrämmande och lite nervöst. Jag menar det var trots allt 3 veckor sedan jag red henne och innan dess så hade det ju gått så där på grund av att hon var fel skodd. Men men. Det gick bra men då jag inte har något tålamod så vill jag ju bara vara tillbaka där jag slutade. Jag vill bara träna träna och åter träna men nu ska jag ta det lugnt och hoppas på att vi snabbt kan komma tillbaka och börja träna ordentligt och få ordning på allt som vi behöver öva på. För i helgen som var så var det haflingermästerskap och jag tänker att Cillahästen och jag ska vara redo för det till nästa år. För trots att vi inte fick allt för positiva kommentarer av vissa på haflinger utställningen i somras så vill jag visa hur fin hon är och att vi kan och hon kan. Så nu är det bara att ha tålamod och försöka att inte vilja mer än vad hon kanske kan just nu. Så mitt ledord denna månaden ska vara tålamod 😂

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar