söndag 14 oktober 2018

Trött trött och åter trött 😴



Nu är jag trött 😴 och jag känner att jag har varit översocial i två dagar nu 😉 så nu ska jag inte träffa någon på flera dagar 😉

Det har som ni förstår varit en intensiv helg med aktiviteter båda dagarna för barnen och jag har också hunnit roa mig lite. Så det har varit mycket fram och tillbaka och hit och dit. 

Lördagen började med att jag körde Fröken Fräken till simarenan då hon skulle tävla hela lördagen. Herr T tog Eric till Borås Arena för cup och jag mötte upp honom där. Eric och hans lag spelade hela lördagen, sammanlagt fem matcher. Tyvärr stressade jag runt mellan fotboll och lite simning och sen var jag tvungen att åka hem och byta om för jag skulle på egna nöjen med kusin vitamin. Så sagt och gjort. När jag väl träffade min kusin så var jag lagom upp i varv och försökte njuta av föreställningen samtidigt som jag bille kolla Frökens Fräkens simning på Livetimingen, så det blev lite splittrat. Men det var en otroligt trevlig kväll med kusinvitamin och vi satt på en uteservering och åt gott och drack gott 😋men tyvärr visste jag ju att jag skullebupp tidigt på söndagen så det blev inte en speciellt sen kväll, men alldeles lagom. 

Idag var vi på simarenan hela dagen och Eric simmade på bra. Men han simmade distanser han inte brukar simma och som han simmar väldigt sällan då de inte brukar vara på de tävlingar han får åka på, så det gick lite upp och lite ner för honom idag. Men han simmade distanser som han inte simmat innan och han kämpade på bra. Men jag tror att han tyckte att det var lite tråkigt och han kände sig nog inte så bekväm med att simma de distanserna och hans kompisar var inte där. MEN han får bara lära sig att han kommer åka på tävlingar som hans kompisar inte kommer åka på och han får kämpa med sin simning för att utmana sig själv. Fröken Fräken däremot simmade grymt bra hela helgen. Hon som inte ens ville åka på denna tävlingen. Hon förbättrade sina tider och var ett nöjt och glatt barn hela helgen och då är jag nöjd.

Men nästa helg ska jag”bara” jobba och jag ska ”bara” ta det riktigt lugnt! Hela helgen ! 

Kram och puss från mig❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar