söndag 28 oktober 2018

Ofrivillig paus ❄️



Nu har jag haft en liten paus från mitt skrivande. Egentligen var det inte meningen men jag har dela haft massor att göra och jag har dels blivit så chockad över denna kyla som helt plötsligt kom 😳jag inser ju för varje år hur mycket jag hatar kyla! Jag tycker om vintern, men jag hatar kylan. Jag vet. Det går inte ihop men jag och min kropp mår inte bra av att konstant frysa. Och på något sätt så förstår jag inte hur det kan bli så. Jag fryser mer och mer för varje år och jag tycker mindre och mindre om att frysa. När jag var yngre så brydde jag mig inte så mycket. Nu har jag ångest över att det är kallt varje år. 

Men i allafall nu är det ett faktum! Kylan och snön är här och vi kommer antagligen få en jättelång och kall vinter och jag måste förbereda mig på bästa sätt för att inte frysa. Just nu har jag börjat äta så mycket så jag gör lite som björnarna. Äter och går i ide för att sen vakna smal och utvilad till våren 😂

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar