måndag 15 oktober 2018

Höst och hästmys



Dessa dagar, med dessa fantastiska färger och detta fantastisk väder så har jag insett några saker. Jag har insett hur mycket jag älskar hösten. Visst en höst med regn och blåst är inte skoj. Men denna hösten, med värme, sol och härliga färger. Kan man önska mer? Jag har trots min osäkerhet kring om jag ska behålla Cillahästen eller inte så känns det just nu bra. Vi hade en superbra dag idag och bara det gör att jag vill ha kvar henne. Sen inser jag ju att jag borde kanske för min egna del skaffa mig en häst som är lättare att ha och göra med. En häst som är utbildad och en häst som kan lära mig att bli en bättre ryttare. Men Cillahästen har lärt mig massor och jag känner att jag nog ska kämpa lite lite till. Sen så har jag under några dagar eller egentligen under flera år funderat på min fotografering. HUR jag ska göra för att kunna arbeta mer med det. OCH om det verkligen är det jag vill. OCH jag har faktiskt kommit fram till att ska jag fotografera så är det kanske dax att göra en ordentlig satsning och faktiskt ta tag i det. Inte ibland som jag hittills har gjort utan verkligen lägga ner lite tid på det. Så imorgon ska jag försöka komma fram till HUR jag ska göra för att kunna arbeta mer som fotograf. Bra 🤔

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar