måndag 1 oktober 2018

Plugg igen



Idag började jag min högskolekurs på 7,5 högskolepoäng som jag måste ha för att få arbeta med att rädda världen på ett högreplan. Jag har alltid räddat världen på ett högt plan men nu måste jag tydligen läsa lite för att få fortsätta då jag saknar detta i min utbildning. Jag var lite skeptisk i början men när jag väl kom till föreläsningen så insåg jag att jag verkligen saknar detta. Och nu är jag dessutom mer mogen att läsa. Så nu ska jag plugga och göra detta på ett seriöst plan. När jag pluggade min utbildning så var det mer skoj och lek och jag bara flummade runt lite. Men nu är det kul. Jag ångrar lite att jag inte fattade det när jag väl pluggade men det är aldrig försent. Så efter denna kursen ska jag plugga mer. För det var skoj och jag får använda min hjärna. För att rädda världen går lite på löpande band just nu och jag får inte riktigt använda min hjärna. Så nu ska jag komma underfund med vad jag vill bli när jag blir stor. Jag kanske inte ska arbeta med att rädda världen mer 🤔jag kanske ska göra något helt annat?!?! Men plugga ska jag göra oavsett vad jag kommer fram till!

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar