onsdag 17 oktober 2018

En plan och ett mål!



Idag var jag på min gamla ridskola och träffade alla dessa underbara människor igen. Jag saknar dem enormt mycket och det var sååå härligt att vara där och bara umgås och se alla fantastiskt duktiga ekipage som tävlade idag. 

När jag satt där insåg jag hur mycket jag vill med lilla Cillahästen och hur mycket jag egentligen sätter stopp för mig själv. Jag menar egentligen borde jag också kunna åka på lite tävling, någon träning och göra vissa saker bara jag bestämmer mig för det. För någonstans så är det jag som sätter hinde för mig själv. Jag tänker och tänker och tänker och jag tänker helt klart för mycket. Varför kan jag inte bara göra?

I vilket fall som helst ska jag sätta mig ner och göra en plan! En plan kring vad jag ska ha för mål under veckan, månaden osv. Hur många tävlingar och vad jag ska göra på varje pass. Nu blir det ju inte på samma sätt då jag har en medryttare men jag kan ändå tänka på mina pass/dagar jag har. Jag tror jag bara ska köra på nu! Så till helgen ska jag lastträna lite så vi kan åka bort och hem igen utan problem. Får öva på detta 😁

Känns bra att åka iväg och få inspiration, känna att jag vill mer och att jag måste ha mål för att kunna utvecklas! 

Så på fredag ska jag vekligen börja vara målmedveten, fokuserad och verkligen arbeta på att nå det målet 😁känns så bra!

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar