söndag 21 april 2013

Det är något fel på mig. För jag hade inget fokus idag när jag var ute och sprang. Skulle träna intervaller. 4x4. Alltså lite längre intervaller. Men det gick åt skogen. Jag förstår inte varför. För egentligen hade jag orkat och jag var inte helt jättetrött. Men efter ca 3 min slutade jag springa. Bara slutade utan någon riktig anledning. Alltså, motivationen och mitt fokus var inte på topp. Jag förstår inte varför. Men imorgon får det bli en liten längre runda. Kanske ska försöka mig på milen??? Sen är problemet också att jag har lite ont i min hälsena. Jag vet inte hur bra det är egentligen, men om jag uppsöker en läkare/vårdcentral så kanske dom säger att jag inte får fortsätta att springa. Men men jag får uppsöka en läkare/vårdcentral efter Göteborgsvarvet.....För saken var den att efter hoppningen i fredags hade jag jätteont i min hälsena och har det till och från hela tiden.....Men det som inte dödar det härdar eller vad säger man????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar