söndag 28 april 2013

Utmaning....

Idag var det återigen dags för Linnemarschen, men denna gången var det dags för 2,1 mil med kära kollegor. Vi har som mål, några av oss att göra Borås Klassikern. Så varför inte börja i april med Linnemarschen? Så idag gick vi den "svåra" banan, dvs den var kuperad och det var i skogen mestadels. Men det gick bra. Vi hade ett bra tempo, ett tempo som man kunde gå i och prata i. Men det jag blev mest förvånad över var nog att jag inte blev tröttare. Jag kände av det i benen i slutet, men det var ändå inte så farligt. Jag kände mig inte trött och jag kände att jag hade ork kvar, vilket innebar att jag hade orkat lite till. Så vem vet. Nästa år kanske jag antar utmaningen att gå 4.2 mil...Men bara kanske. Får nog fundera på det ett tag...Nästa tuffa utmaning är ju Göteborgsvarvet. Men det är bara att bita i det sura äpplet och springa och hoppas på det bästa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar