tisdag 30 april 2013

Valborg!

Idag var det åter igen dags för Valborgsfirande. Det finns en tradition här hemma att fira in våren vid klubbstugan och se elden och fyrverkeri. Tyvärr blev det ett missöde förra året vilket innebar att en raket sköts in i publiken och barnen blev rädda och någon skadade sig.. Tror i och för sig inte att det berodde på fyrverkeriet, men han ramlade nog i allt tumult. Men i år gick det lugnare till. Elden brann och fyrverkerierna sköts upp i luften och inga raketer in i publiken. Innan firandet uppe i klubbstugan var vi hos goda vänner och grillade och åt gott. Så nu är jag mätt för resten av veckan. Och denna veckan har jag återigen slarvat. Börjar frukosten bra, men sen går det bara utför. Men imorgon ska jag äta vad jag vill och träna, för det har jag inte heller gjort i veckan...Så på torsdag gäller skärpning och fokus för snart, snart är det Göteborgsvarvet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar