måndag 29 april 2013

Idag var det föräldramöte på skolan angående Felicias kommande lärare och tankar kring huruvida dom ska ha honom eller inte och vilka tankar vi föräldrar hade. Egentligen tänkte jag inte gå eftersom jag till 99,9% har bestämt mig för att byta skola för henne. Men tänkte att jag skulle sitta tyst och lyssna och kanske påverka lite eftersom jag har ett barn till. Men som jag är har jag svårt att bara sitta tyst och lyssna. Så jag sa väl lite saker. Men kontentan av allt jag sa, när jag har tänkt lite i efterhand, så lät det som om mina barn var översmarta. Givetvis var det inte så jag menade eftersom jag har andra problem med barnen, men kanske inte just kunskapsmässigt. Nåja...jag tror ändå att det blir bra om Felicia byter skola men givetvis beror det mycket på vilken lärare dom får tilldelad sig under hösten 2013....MEN det roliga som hände idag var ändå att Hööks hörde av sig. Dom skulle egentligen ha hört av sig i förra veckan, men gjorde inte det, vilket jag då antog att Felicia inte blev den "utvalda". Men idag ringde dom och Felicia kommer att vara provmodell först och främst för dem och sen kommer hon kanske bli fotad lite..Så det är inte bara nackdelar med att vara liten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar