tisdag 9 april 2013

Stall Tokarp

 
Jag fick äran att fotografera fantastiskt duktiga ryttare i söndags. Tyvärr har jag lite svårt med solen, så en hel del bilder blev kanske inte så bra som jag hade hoppats...Men jag lär mig. Men det blev i alla fall några bra bilder och jag ska försöka hinna fixa och greja med dem så att Myran kan få dem på ett USB på fredag. Men jag måste faktiskt säga att jag är så GLAD över att jag får rida på Stall Tokarp för alla, i alla fall dom jag fick äran att fotografera är fantastiskt snälla och söta på alla sätt och vis.



3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Ska bli jätteroligt att se resten! :D

    SvaraRadera
  2. Var med i tävlingen "vinn en ridlektion" =)
    http://myranmagnusson.se/2013/april/jag-ar-sugen-pa-en-tavling.html

    (Ber om ursäkt om ni inte gillar tävlingskommentarer!)

    Hoppas träningen gick bra Tina! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag ska vara med.. Såg precis tävlingen :) kram

      Radera