torsdag 25 april 2013

Utvecklingsdagar.....

Nu är jag trött...Har precis kommit hem från två utvecklingsdagar i Varberg. Riktigt trevligt var det. Det trevligaste var nog före middagen och efter middagen då vi var några kollegor som satt på vårat hotellrum och drack lite alkohol. Jag måste säga, vad jag än tycker ibland om mina kollegor och mitt arbete så är dom flesta fantastiskt roliga och man får sig ett gott skratt när man träffar dem. Ibland, som jag skrivit är det jobbigt att rädda världen och världen inte alltid vill bli räddad, men det som är fantastiskt är att när man varit på utvecklingsdagar så uppskattar man sina kollegor mer eftersom det blir ett annat sammanhang som man träffas i och det blir en annan miljö man träffas i. Dock har jag också insett två saker under utvecklingsdagarna att SPA inte är min grej. Att vara tyst och stilla och hitta sitt "inre jag" definitivt inte är min styrka. Inte så att jag inte kan vara tyst, eller inte vill hitta mitt "inre jag" utan det bara är så att jag tror, eller jag vet nog väldigt väl vilka styrkor eller svagheter jag har, vad jag orkar, och hur jag mår och vad jag känner...Och hur "mitt inre jag" mår. OCH den andra saken jag har insett är att jag inte kan springa på löpband. Det var vingligt, jobbigt och bara svårt. Så fort man slutade att koncentrera sig så höll jag på att ramla. Och man var tvungen att springa i samma takt hela tiden. När jag är ute och springer själv kan jag anpassa mitt tempo lite efter hur jag orkar just då. Så det kan fortare och det kan gå saktare i olika intervaller...Men det var en bra upplevelse. Så till helgen får det allt bli 1 mil!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar