lördag 13 april 2013

GODIS!!!

Jag måste faktiskt skriva det igen. Jag förstår inte hur jag på så kort tid kan bli så godisberoende. Jag fattar inte. Jag har aldrig egentligen varit jätteförtjust i smågodis, men nu äter jag smågodis hela tiden sen påsk. Jag fattar inte varför och hur det kan bli så. Men nu måste det bli ett STOPP!!! Hur ska jag göra????? Men nu handlar det om att fokusera igen...Träningen denna veckan har också gått dåligt. Bara en löprunda, men då var det långa intervaller, och det gick bra. Så nu måste jag ha ett schema...inte för strängt schema, men vad tror ni om Måndag: Simning och ridning, Tisdag: Intervall och ridning, Onsdag: Promenad, Torsdag; Intervall och ridning, Fredag: Ridning, Lördag/Söndag: Lång löprunda??? Eller ?? Känns bra för mig. Måste bara försöka att komma upp på morgonen för att jag ska hinna med detta. Hur ser erat tränings program ut??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar