fredag 19 april 2013

Tankspridd...

Idag var jag nog lite tankspridd på min träning. Jag gjorde massa fel som jag inte har gjort tidigare, jag var helt enkelt inte speciellt koncentrerad och jag var nog lite tankspridd. Jag tänkte på vad den tränaren hade sagt igår och tänkte lite på det, dvs min sits, mina överdel osv och helt plötsligt fungerade inget. Ska nog inte tänka på saker jag ska göra när jag rider Jet när jag ska koncentrera mig på Figaro och hoppningen. Men trots min tankspriddhet och att det inte gick jättebra, så kändes det lite bra. Sista hindret, eller dom två sista hindrena vi hoppade på en liten böjd väg, gick jättebra...eller rättade sagt var det bäst under hela träningen, trots att det egentligen kanske inte var jättebra. Men det får bli koncentration nästa hoppträning och nästa dressyrträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar