lördag 20 april 2013

Källa: Grus i dojan
Vilket härligt väder det var idag. Jag njöt för fullt. Men tyvärr så blev det inte så mycket gjort som jag hade hoppats på. Men det blev kalas på Leos Lekland och sen blev det lite mys med barnen på stan. Vi skulle även köpa present till Felicias bästa kompis och en kompis till som har kalas imorgon. Men vad svårt det är att hitta presenter till barnen nu när de är i 10-års åldern. Det är ju inte bara att köpa någon liten leksak. Men jag tror att barnen kommer att bli glada över presenten....Vi shoppade lite skor också. OCH jag köpte faktiskt nya löparskor till mig. Kanske inte dom snyggaste, men dom ska vara bra för mig enligt personalen på Stadium. Jag fick stå på någon grej för att visade hur min foten vinklade sig osv. Så imorgon blir det till att prova skorna på med lite löpning. Tror att det blir 1 mil imorgon OM jag bara kommer upp i tid....Jag hade ju egentligen tänkt spring idag...men jag orkade ju inte komma upp. Fattar inte vad det är med mig. Nu är det FOKUS!!!!! som gäller...Det har ni inte hört innan va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar