fredag 19 april 2013

Göteborgsvarvet

Idag fick jag hem mitt startbevis till Göteborgsvarvet. Måste faktiskt säga att jag blev lite besviken, för jag trodde att jag skulle komma i en bättre startgrupp. Men kommer inte riktigt ihåg vad jag hade för startgrupp första gången. Men jag ska inte vara irriterade egentligen, för det var inte jag som sprang 2012 utan min allra bästa kompis som sprang. Men hade jag inte varit så lat i mars så hade jag kunnat förbättra min plats i seedingloppet. Men jag valde att stanna hemma. Men imorgon blir det att införskaffa nya skor och nu får det bli fokus på min löpning ordentligt. Tror att min hälsena blir bättre om jag köper nya skor. För den har jag riktigt ont i nu. Läste att det tar längre tid för en hälsena att läka än andra delar på benet....så egentligen borde jag nog vila men har inte tid för nu gäller fokus och träning. I helgen ska jag springa 1 mil minst och nästa vecka blir det intervall träning istället för simning och sen på utvecklingsdagarna som vi ska på, onsdag och torsdag, blir det löpning istället för att ligga i spadelen på hotellet. Så nu gäller det FOKUS! Så frågan är om jag kanske ska avvakta med min ridning av Jet.. Hinner inte riktigt om jag ska löparna också....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar