måndag 4 december 2017

Äntligen klar...

Bättre sent än aldrig heter det ju. Så nu är jag äntligen klar med mitt adventspyssel. Jag vet att det var första advent igår men med massor av jobbi och annat blev det lite försenat. Men så kan det vara. 

Idag var en helst underbar dag egentligen men jag hann inte med så mycket förutom att bara fixa snabbt i stallet och sen hem för att jobba lite. In i det sista. Men så fick det bli idag. Cillahästen behöver ju en vilodag, även om min plan egentligen var att rida ut i det fina vädret. MEN jag började löpträna igen efter min förkyldning och det kändes bra. Jag måste dock börja utmana mig själv. Inte nöja mig med att "bara" springa 4 km utan försöka mig på lite längre sträckor. Så nästa vecka kanske jag ska försöka spring minst 5 km varje gång jag springer.... för jag måste nog ut ur min zon där jag är bekväm och göra lite saker som inte är så bekvämt tills det blir bekvämt för att sen fortsätta utmana mig. Så nästa vecka 5 km.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar