söndag 10 december 2017

Måste jag våga???

Idag snöade det lite. Funderade ett tag på att rida ut men kände för att göra något helt annat än vad vi brukar. Så idag fick Cillahästen hoppa. I och för sig utan sadel men ändå. Hon löshoppades och hon tyckte det var super skoj. Måste bara få mer flyt på det hela. Cillahästen skötte sig superbra och hon verkligen älskade det. Hon hoppade 80 cm med glans och öronen var framåt hela tiden och hon taggade riktigt till när jag släppte henne. Det var så skoj att se. Nu skulle jag bara våga sitta på själv och våga hoppa henne. Men frågan är om jag måste det ??? Kanske ska hitta någon trots allt som hoppar henne och tränar henne i hoppning? Samtidigt som jag är tveksam till en medryttare. Vi får se. Men snart ska jag sätta mina mål på pränt så vi får väl se vad som händer 2018....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar