onsdag 20 december 2017

Tänk att

Tänk att min lilla skruttefia blivit en stor tjej på 14 år. Jag kan inte fatta detta. Jag tyckte ju inte det var längesen som hon låg där i min mage och inte gjorde så mycket väsen. Och ut kom världens mest envisa, viljestarka och charmigaste lilla tjej som sällan är sur eller arg. När hon väl blir sur eller arg så går det lika snabbt över. Jag är så glad över att hon finns i mitt liv. Visst jag har säkert fått många gråa hår på grund av henne och jag kommer säkert få fler men jag kan bara säga att det är värt det. Alla gråa hårstrån ;) för det finns ingen person i världen som jag älskar mer än henne. Ingen person som ger mig så mycket lycka och stolthet än vad hon gör. Så ett stort grattis på din dag älskade Felicia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar