söndag 17 december 2017

Tomteplasket och massor med vänner

Som vanligt har det varit en intensiv helg. Men en helg som gett så mycket glädje och lycka att mitt hjärta blir alldeles varmt. Felicia har i lördags umgåtts med sina bästa vänner från morgon till kväll och de hittade på massa roliga saker, utanför simarenan. Och idag var hon med som hela dagen då det var klubbmästerskap. När man ser dom tillsammans så fylls mitt hjärta av lycka. Jag är så glad över att hon har dessa i sitt liv :) men något jag upptäckte också var att Eric också har en väldigt god vän på simningen som han var med nästan hela dagen. Det som gör mig glad är att båda mina barn har hittat goda vänner,  och sina bästa vänner, genom simningen. Jag tror inte Felicia kan få bättre vänner än dom hon har på simningen. Lite är det ju så att hon faktiskt tillbringar så mycket tid på simarenan så det blir naturligt. Men det som glädjen mig är att hon väljer att vara med dom, inte dra runt på stan och göra dumheter. 

Så vad jag än tycker om simningen och dess form och att sitta på tävlingar och köra fram och tillbaka så måste jag ändå säga att det var nog det bästa som kunde hända Felicia. För hon är lycklig och trivs och det är ju det viktigaste :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar