onsdag 27 december 2017


Nu är snart året slut och nu är det snart dax att börja fundera på lite mål, nyårslöften och lite andra saker som tillhör det nya året. Har ni satt upp några? Jag har inte satt upp några direkta mål än eller några nyårslöften, men något jag har kommit fram till i allafall är att jag ska tänka mer på mig själv, att jag ska ta bort personer som inte är bra för mig, personer som inte tillför mig något utan som bara tar energi från mig. Sen ska jag försöka fortsätta min utbildning på Cillahästen. Jag ska verkligen lägga alla mina rädslor åt sidan och bara hoppas på det bästa. Visst lite farligt kanske, men det är något måste tror jag bara för att jag ska komma vidare. Jag kan inte sitta och vara rädd hela tiden [vilket jag i och för sig inte är men när man kommer till vissa saker är jag rädd] när jag ska göra saker jag blir osäker på. Så det är bara att bita ihop. Vad ska jag göra mer? Jag vet faktiskt inte. Men som vanligt ska jag väl arbeta mindre, gå ner i vikt och bli en bättre förälder.....

Nåja, jag får väl tänka lite till. Vad har ni för mål och nyårslöften?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar